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4 technology trends coming soon to a process near you

 

Entenda o potencial das tecnologias Big Data, Internet of Things, Cloud Computing & Software as a Service e Wearable Technology na transformação dos processos. Diana Davis

10 maneiras de saber se o cliente realmente vem em primeiro lugar em sua empresa

Cada vez mais as empresas falam e vão falar em "foco do cliente", "experiência do cliente" e "centralidade do cliente". O quanto dessa fala está realmente sendo praticada? Saiba como diferenciar o discurso da realidade.

3 tipos de pessoas que podem atrapalhar seus projetos de melhoria...

Reluctant leaders, vocal laggards and silent saboteurs are just a few of the types of people who can throw a monkey wrench into your process improvement projects if you don’t consider the human side of processes right from the start. So how can you recognize them and what can you do if you have a silent saboteur on the loose?

Sheryl-Ann Carscadden and Jerry Richardson

Where Have All the Process Owners Gone?

Apesar de reconhecermos a importância do papel do dono da processo, na prática há poucas implementações que realmente funcionam. Saiba porque isso acontece.

by Brad Power

 

3 coisas sobre solução de problemas que Einstein ensina

Problem solving has a synonym in the corporate world today – fire fighting. Up to 70% of employees’ time at work is spent fire fighting. Thus they spend more than 6 hours out of 9 in a day grappling with problems which should not exist. What a waste of productivity! Imagine what organizations can achieve if hundreds (or thousands) of employees get these 6 hours daily (or 30 hours weekly) to work on something constructive!

Vishal Kataria - Marketing & Content Manager - Mumbai on Web

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Economia do Cliente e a nova Mentalidade de Processo

Ouça aqui o podcast.

Leia também o artigo: Mentalidade Outside-In de Processo

Por: Alexandre M V Mello

 

 

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